5 יתרונות לשימוש במדבקות בגלילים שאתם חייבים לדעת!

תוכן עניינים

מדבקות בגלילים הן אותן המדבקות שאתם רואים על מוצרי מזון בסופר, במוצרי קוסמטיקה שונים, על חומרי ניקיון, מוצרי מחשוב ומה לא!

מה זה בדיוק מדבקות בגלילים?

מדבקות בגלילים הן מדבקות המיוצרות במכונות מיוחדות וחדישות. המדבקות מגיעות בגליל והעבודה איתן היא פשוטה ונוחה.

מדבקות בגלילים מיוצרות בגדלים שונים ובסוגי חומרי גלם שונים למשל פוליפרופילן, נייר כרומו PVC ,ועוד.

מדבקות בגליל נועדו להדפסה בכמויות בינוניות וגדולות

ישנם מספר סיבות לכך שמדבקות בגלילים הן המדבקות הנפוצות ביותר לשיווק מוצרים שונים ומגוונים. ניתן למצוא יתרונות בשימוש במדבקה בגליל על אריזת מוצר שיהפכו את המוצר לנחשק יותר, בולט יותר ואמין יותר.

תהליך ייצור מדבקות בגלילים

כל מדבקה בגלילים מתחילה בתכנון מראש: מה המוצר שלנו שעליו נדביק את המדבקה, האם היא תודבק ידנית או ע״י מכונה, האם המוצר שלנו צריך להיות בקירור או הקפאה, האם בתנאי החדר או בחוץ?

לאחר שנתנו לעצמנו את כל התשובות, אנחנו יכולים לגשת לשלב עיצוב המדבקה, שהיא פועל יוצא מהצרכים והמיתוג שאנו רוצים למוצר שלנו.

השלב הבא הוא הכנת המדבקה המעוצבת להדפסה. הגרפיקאי המטפל בודק את כל הפרמטרים של המדבקה ומעביר אותה להדפסה במכונת ה-HP INDIGO

משם המדבקה עוברת לחיתוך עם הסכין המתאים לגודל הרצוי, גימורי פויל זהב, כסף, הבלטות או לכה סלקטיבית. בסוף התהליך המדבקות עוברות בדיקת איכות במכונת צילום מיוחדת SRI ואריזה. מה שנשאר הוא לשלח את המדבקות ללקוח עם הרבה מקצועיות, יחס אישי וייעוץ לאורך כל הדרך.

פועל על מכונה להדפסה בגלילים

5 יתרונות בולטים בשימוש במדבקות בגלילים

  • שיווק – כאשר משתמשים במדבקות בגלילים ניתן לעצב את המדבקה כך שתתאים באופן מושלם לאופי המוצר. המדבקה היא הפנים של המוצר ולמעשה המדבקה היא הדבר הראשון שהלקוח הפוטנציאלי שם לב אליו כאשר הוא ניגש למוצר. ולכן חשוב להשקיע בתכנון מקדים של המדבקה. לכן הכנו עבורכם  טיפים לעיצוב מדבקה בגליל
  • מיתוג – מיתוג המוצר או בית העסק בצורה מרשימה ושיווקית על ידי הדפסת גימורים מיוחדים והשבחה . אפשרות הדפסה  זו תבליט את האריזה של המוצר מעל למתחרים
  • עמידות לטמפרטורות שונות – ישנם מוצרים אשר מאוחסנים בתנאים שונים. למשל בקבוקי יין שמאוחסנים בטמפרטורה נמוכה ועל המדבקה להיות עמידה לכך.  לכן מדבקות בגלילים ליין עמידות לטמפרטורות נמוכות במיוחד. כמו כן יש מוצרים שנמצאים במחסנים או על מדפים בחנויות בתנאים שונים ולכן מדבקות בגלילים הן הפתרון המושלם משום שהן עמידות כמעט לכל סוג טמפרטורה.
  • ביטחון והגנה על מוצרים – בוודאי נתקלתם בזה שמוצר צפצף לכם ביציאה מחנות, הסיבה לכך היא  שעל אריזת המוצר יש מדבקה בגליל ביטחונית שתפקידה למנוע יציאת לקוחות עם מוצרים מחנות ובכך המדבקה בגליל עוזרת במניעת גניבות, פתיחת מוצרים שלא לצורך ועוד.
  • מתאים למגוון סוגי אריזות – אחד היתרונות הגדולים של השימוש במדבקות בגלילים הוא התאמה למגוון רחב של אריזות מחומרי גלם שונים. באמצעות דבקים חזקים ועמידים ניתן להתאים מדבקה בגליל כמעט לכל אריזה.
מדבקות בגלילים לקוסמטיקה
מדבקות בגלילים לבקבוקי שתיה

לסיכום

מדבקות בגלילים הן פתרון אידיאלי לאריזות מוצרים ומתאימות כמעט לכל אריזת מוצר. עם חומרי גלם מעולים מדבקה בגליל היא סופר עמידה.

אנחנו ב דפוס כנרת מתמחים בהדפסת מדבקות בגליל ועובדים עם מיטב החברות והעסקים בארץ. למידע נוסף והסבר מפורט על אפשרויות הדפסה שונים צרו קשר ונשמח לעזור