לצד המוצר שלכם נמצאים על המדפים בסופר מוצרים רבים דומים או כמעט זהים. לכן, כקמעונאים, יצרנים או משווקים, כדאי להכיר שיטות יעילות וטיפים שיעזרו להם לבלוט מעל המתחרים
קבלו 5 טיפים שיעזרו לכם לנצח את המתחרים
מדבקות בגלילים ליצירת בולטות והעדפת קונים
אחת הדרכים הטובות ביותר לגרום למוצר שלכם לבלוט היא להשתמש בצורה מיטבית במדבקות או תוויות בגלילים. מדבקות איכותיות ובולטות יכולות להעניק מראה מתוחכם לאריזה שלכם. מדבקות איכותיות בעיצוב או בצבע מרהיבים או עזים, מושכות מיד את עיני הקונים שניצבים מול המדף.
המדבקות האיכותיות מזמינות את הצרכן או הצרכנית להתקרב, לשלוח יד, לגעת ולבדוק. הם מביטים במדבקה ומשם עוברים להתעניין במוצר או אפילו מיד מניחים אותו בעגלת הקניות. שילוב של הדפסה מובלטת או דמוי תלת מימדית, יחד עם לוגו מרהיב של המותג שלכם, או הצגת מחיר מבצע בולט עושים את העבודה. ניתן להשתמש במדבקות שמדגישות תכונות עיקריות של המוצר (למשל מיוצר בישראל, חומרים טבעיים בלבד וכו').
מדבקות בגלילים מטיב מעולה יכולות לשדר תחושה של איכות ויוקרה. הדבר מקושר עם המוצר שלכם. כלומר מדבקה מעולה מציבה את המוצר שלכם גבוה מעל האחרים. תפיסה של ערך יכולה לשפר את המכירות, להשפיע על המיתוג ואפילו לתמוך במחיר פרמיום במידת הצורך. אגב, את המדבקות בגלילים ניתן ליישם על מגוון רחב של מוצרים ואריזות, החל מאריזות קרטון, דרך צנצנות וכלי במארזים כאלה ואחרים. ניתן לשלב סדרת מדבקות על סדרה של מוצרים מאותה משפחה.
צבעי אריזה שמושכים את העין
ניתן לבלוט מעל המתחרים על המדפים בסופר גם על ידי שימוש בצבעי אריזה בגוונים מיוחדים. צבעים מלאי חיים שמותאמים לאופי המותג ולאופי קהל היעד יכולים לחולל הבדל גדול. שקלו למשל להשתמש בצבעים אנרגטיים במוצרים שמותאמים ללקוחות דינאמיים או צבעים מתוחכמים שיכולים להעביר מסר של אלגנטיות או תחכום ללקוחות מיוחדים.
אריזה עם מסר
אפשר לנצל את האריזה גם על מנת להעביר מסרים קצרים, ברורים אך אפקטיביים. למשל, ניתן להעביר מסר בשפה קולחת, ניסוח קצר איך מעניין. המסר יכול להבליט את המוצר ולספר סיפור של מותג באופן שהופך אותו למועדף על המדף.
עיצובי אריזה מיוחדים
במקום עיצובי אריזה רגילים, אפשר להשקיע בעיצובים יצירתיים, תוך שימוש במוטיבים מעניינים. חומרי אריזה, צורות מיוחדות, שילובים לא סטנדרטיים או מפתיעים – כל אלה יכולים להעמיד את המוצר שלכם בראש בעיני הלקוחות.
שטח מדף מועדף
לבסוף, קחו בחשבון שלא כל המדפים בסופר שווים בהשפעתם על הצרכן. מוצרים שממוקמים על מדפים מועדפים מוכרים יותר. לרוב, עדיף מדף בגובה העיניים או מעט למטה מזה
לסיכום:
נראות היא שם המשחק כאשר זה מגיע למוצרים על המדפים בסופר. עשו כמה שיותר על מנת לקבל את תשומת הלב של הלקוח. השתמשו במדבקות בגלילים איכותיות, שדרו מסר שונה ומעניין ובידקו את המיקום שלכם על המדף. בהצלחה!